ӘЛЕУМЕТ

Журналистердің 3 сұрағына жауап

Санат: ӘЛЕУМЕТ
Уақыты: 16.01.2020
Оқылды: 326 Печать страницы
Журналистердің 3 сұрағына жауап

1. Алтын Орда маңындағыжол мен жолайрықтарыныңқұрылысықашанбасталады?

 

Алтын ОРДА

 

  1.  

 

Асыл АРМАН

 

Құрылыс-монтаждаужұмыстарынбастауғарұқсат Алматы облысы МАСК жергіліктіатқарушыорганынаналынды. Мердігерқұрылысалаңындамытуғадайындықжұмыстарынбастады, оныңішіндетехника мен персонал жұмылдырылды.

 

2. Құрылыс аяқтауқашанғажоспарланған?

Алтын Орда

Құрылыстыңбасталуы - 2017 жылғыжелтоқсан (33 ай / 2 жыл 9 ай).

Құрылыстың аяқталуы - 2020 жылдың соңы.

 

Асыл Арман

Құрылыстың басталуы - 2020 жылдың қаңтары (14 ай / 1 жыл 2 ай)

Құрылыстың аяқталуы - 2021 жылдың 1 жартыжылдығында

 

3. Құрылыстың бас мердігері кім? Құрылысты кім қадағалайды?

Мердігер: «Дәулет-Дорстрой» ЖШС («AYTEI GROUP Holding Company» ЖШС компаниялар тобы https://aytei.kz/)

Куратор - тапсырыс беруші - «ҚазАвтоЖол» ҰК АҚ Алматы облыстық филиалы

Сәулеттік қадағалау - «АстанаСтройПроектСервис-М» ​​ЖШС

Инженерлік қызмет - «Альянс ИПЦ» ЖШС

 

 

4. Құрылыстың кешіктірілуінің негізгі себебі неде? 2017 жылы басталды ...

Жұмыстың кешеуілдеуінің негізгі себептері:

- жоба 2016 жылғы бағамен әзірленді, қазіргі нарықтық бағаның айырмашылығы мен құрылыс материалдарының (арматура, қиыршық тас, битум және жанар-жағармай материалдары) бағасының өсуіне байланысты Мердігер қаржылық қиындықтарға тап болды.

- жобаны іске асыру барысында тараптардың бақылауына жатпайтын жағдайларға байланысты, атап айтқанда жергілікті тұрғындардың және әкімдіктердің өтініші мен өтініштері бойынша жобаға қосымша ақша мен уақытты қажет ететін өзгерістер енгізілді. Атап айтқанда, шығуды ұйымдастыру, жаяу жүргіншілер өткелін беру, аялдама кешендерін салу және Ақсай өзені арқылы өтетін уақытша көпір.

- 2 жанар-жағар май станциясын (жанармай құю бекеттерін) жер алу мәселесі - «Oilan LTD».

 

5. Жол айрықтарына жер алу процесі қалай жүреді? Барлығын алып тастауға қанша қалды, әлі де проблемалар бар ма?

6. ЖҚС және жер иелері қанша сұрауда? Сауда-саттық апорты және Алтын-Орда базары жол айрығын салуға қанша жер бөлді? Олармен проблемалар болды ма?

Құрылыс алаңында 2 жанармай құю станциясы - «Oilan LTD» (жолдың оң жағында, Алматы қаласынан бағытта) орналасқан.

Жанармай құю бекетінің иесі 110 миллион теңге көлеміндегі өтемақы мөлшерімен келіспейді, өйткені оның талап етілетін мөлшері 225 миллион теңгені құрайды.

Осыған байланысты сот отырысы осы мәселе бойынша 3 рет өткізілді.

Сот шешімі жақын арада күтілуде.

“АПОРТ”сауда орталығы мен «Алтын Орда» базарындағы қолданыстағы объектілер жөндеу объектісіне кірмейді.

 

 

7. Жолды және айналма жолды (абаттандыру, фанариоталар, жолақтар) жақсарту туралы толығырақ айтып беріңізші? Жобалық-сметалық құжаттама мен құрылыс жобасының өзі өзгерді ме?

Жұмыс жобасында 6 аялдама кешені, тротуарлар (ені 4,5 метр) қарастырылған, жобалау АӨК (шағын сәулет нысандары) абаттандыру мен орнатуды қарастырады.

Сондай-ақ, барлық бағыт бойынша міндетті жарықтандыру шығарылады.

Жұмыс жобасында қабылданған негізгі жобалық шешімдер жобаланған көше мен қоршаған ортаға жүргізіліп жатқан құрылыс жұмыстарының жағымсыз әсерін азайтуға бағытталған. Топырақтың құнарлы қабаты алып тастауға, уақытша сақтауға және абаттандыру мен көгалдандыруға пайдалануға жатады.

 

8.Үш жылдан астам уақыт бойы олар Алтын Ордаға 4 шақырым жол салып жатыр. Жартысы да орындалмаған. Кешіктірудің себебі неде? (ресми нұсқа - олар екі жанар-жағар май құю станциясымен өтемақы туралы келісе алмайды, бірақ бұл аймақтардан басқа жұмыс ешқайда жүріп жатқан жоқ).

Күрделі жөндеу автокөліктердің үлкен көлемімен автомобиль жолдарының учаскесінде орналасқан, сонымен қатар қалалық желіге сәйкес келуіне және айналмалы жолдардың балама болмауына байланысты, бұл ұзақ мерзімді жөндеу жұмыстарына әсер етеді.

Сондай-ақ, күндізгі уақытта көліктер көп жүретіндіктен, жұмыс жасау қиындап, негізгі жұмыс түнде жүзеге асырылады.

 

9. Біздің мәліметтеріміз бойынша мердігер ақша алып қашқан. Ұрлықтың мөлшері қандай және оны ұстауға мүмкін болды ма?

Күрделі жөндеу нысаны үшін «Дәулет-Дорстрой» ЖШС-нің мердігері іске қосыла бастаған уақыттан бастап анықталды және осы күнге дейін бұл ұйым жұмыс жүргізуде.

 

10. Құжаттарға сәйкес (дереккөздер бізге мәлімдегендей) күн сайын бірнеше жүздеген адамдар мен ондаған техника жұмыс істейді. Ұзақ уақыт бойы бірде-бір жұмысшы және техника жоқ, бәрі қозғалыссыз тұр. Олар мұнда үш жыл жұмыс істеді, бірақ менің көргенім бойыншашын мәнісінде бірнеше ай ғана (мен күн сайын саяхаттаймын). Олар жұмысты күткендей қайта қашанбастайды, бұл халықаралық маңызы бар автомобиль жолы болғандықтан, транзиттік көліктерде жүруге қосымша жол жоқ.

Қыста жұмыстың толық барысы көрінбейді, алайда,

құрылыс маусымы басталғаннан бастап жұмыс күндіз және түнде толық көлемде жүргізілетін болады.

Нысанның орындалу барысымен толығырақ танысу үшін сіз тапсырыс берушінің инженерлік қызметтерінің қолдауымен салынып жатқан объектіні аралай аласыз.

 

11. - Мәселе, немесе жай ғана сұрақ: бұл жол торабы қараусыз болып қалды. Бұл аймақ жүруге мүлдем келмейді, жол деп атауға да қиын.Көліктің жүру бөлшектері терең шұңқырдан сынып жатыр. Қыс мезгілде мұзға, қарға қарсы еш зат себілмейді, көліктер өте алмай, сынып жатады, ешкім бұл мәселеге мән бермейді. Құрылыс жұмыстары кезінде біреу қауіпсіздікті қамтамасыз етіп, көлікпен жүруге мүмкіндік жасау керек?

 

Күрделі жөндеу кезінде аяқталмаған құрылыстың иесі мердігер компания болып табылады

«Дәулет - Дорстрой» ЖШС, бұл өз кезегінде құрылыс алаңын, оған іргелес жатқан аумақтарды дұрыс ұстау және жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жауап береді.

 

12. Жобада өзгерістер бар ма? Жолды он жолаққа дейін кеңейтуге бола ма?

 

Жобада қоғамдық, жергілікті және транзиттік көлік үшін 10 жолақты (2 бағытта 5 жолақ) кеңейту қарастырылған - бұл шешімдер толық көлемде орындалады.

 

13. Жұмысқа қанша адам қатысады, қанша техника жұмылдырылған?

 

Жобаныжүзегеасыруүшін 40 дана техника мен 178 қызметкертартылды.

 

14. Орындалдыжәнеқаншатөленді?

Алтын Орда

Мердігер 2020 жылғадейін 6,2 миллиард теңгеніигерді, яғни. жұмыстыңорындалуышамамен 68% құрады

АҚ "ҰҚ ҚазАвтоЖол"-нің баспасөз қызметі

{BLOCK:banners}
Дизайн и разработка сайта от компании «Licon».
Создано на платформе Alison CMS © 2011-2025. Авторские права защищены законодательством Республики Казахстан.