ӘЛЕУМЕТ

Фукционалдық сауаттылықты арттыру ұстаздың шеберлігінде

Санат: ӘЛЕУМЕТ
Уақыты: 16.08.2021
Оқылды: 949 Печать страницы
Фукционалдық сауаттылықты арттыру ұстаздың шеберлігінде Бүгінгі таңда жаңаша ойлай ала￾тын ұстаз үшін ең басты мәселе – оқыту әдісін жаңаша түрлендіру. Жаңа педагогикалық технологияларды меңгеру мұғалімнің зияткерлік, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматтық және басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін￾өзі дамытып, оқу- тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі. Олай болса жаңаша ойлай алатын мұғалімнің де мәртебесі жоғары болмақ, оқушылар мен олардың ата-аналарының сұраныстарын қанағаттандыра алатын жаңа формациялы мұғалім. Сол себепті білім кеңістігінде «Жаңаша мұғалім қандай болу керек? Өскелең ұрпақты қалай және неге үйрету керекпіз?» деген сұрақтың өзектілігі арта түспек. Сондықтан бүгінгі оқушының функцоналдық сауаттылығын арт￾тыру мақсатында Зылиха Тамшыбай атындағы орта мектеп ұстаздары оқушылардың функцоналдық сауаттылығын арттыру жолында ұстаздар арасында мектепішілік веби￾нарлар өткізу мен қатар тәжірибе алма￾су барысында бір талай нәтижеге қол жетізді десе де болады . Мұндағы басшылыққа алатын сапа￾лар: -белсенділік; -шығармашылық тұрғыдан ойлану ; -шешім қабылдай алу ; -өз кәсібін дұрыс таңдай алу ; Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда қазақ тілінің функционалдық-к омм уник ативтік тұрғыдан меңгертілуі басты орында болуы керек. Біздің өзекті мәселеміз: жаңа оқыту әдіс-тәсілдері арқылы қазақ тілін меңгерту. Осы ретте, қазақ тілі мен әдебиеті пәнін дұрыс жүргізе білудің маңызы зор. Педагогтың шеберлігі, яғни шығармашылық пен жауапкершілікті ұштастырып сабақ өтуі, бұл заман тала￾бынан туындап отырған мәселе. Жоғары деңгейде сабақ беретін оқытушының ал￾дынан шыққан оқушы – өмір айдынында өз жолын адаспай табады, азамат болып қалыптасады. Қандай ұстаз болмасын өзінің таңдап алған мамандығының қас шебері болуы үшін күделікті іденіс үстінде болуы шарт деп білемін : – оқушыларға қамқорлық көрсете білетін, оған ықпал жасай алатын және өз бетінше шешім қабылдауда бағыт￾бағдар беретін; – әрбір оқушының пәнді түсінуді қалай құрылымдау қажеттігін ойласты￾ра білетінін сезінетін, осы көзқарастар тұрғысынан білімі мен тәжірибесін қалыптастыратын; – оқушының білім беру бағдарламасы деңгейлері бойынша ілгері жылжуын өрістету мақсатында мазмұнға сәйкес кері байланыс орната алатын кәсіби білімі мен түсінігі бар; - оқытудың мақсаты мен сабақтың нәтижелі де табысты өту өлшемдерін, өзі мен оқушыларының бұл өлшемдерге қандай дәрежеде сәйкес келетіндігін білетін; – оқушылардың игерген білімі мен оқушылар мойындаған «Біз қайда бара жатырмыз?», «Қандай іс-әрекет жасау керек?», «Одан әрі не істеу керек?» деген сияқты табыстылық өлшемдері арасындағы алшақтықты жою үшін не істеу керек екенін білетін; – бастапқы идеядан өзге идеялар￾ды өрістете байланыстыратын және сол идеяларды оқушылардың өздері құрастырып, жандандыра алатындай етіп жинақтап, толықтырып, тереңдетіп бере алатын мұғалімдер. Бұл құзыреттіліктер деңгейлік бағдарламада көрсетілген. Белгілі педагог К.Ушинскийдің «Мұғалім – өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, іздеуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойы￾лады» – деген пікірін негізге ала отыра мұғалім әрдайым кәсіби дамуына на￾зар аудару қажет.деп білемін .Биылғы оқу жылында ұстаздарымызға жемісті еңбектің жетістіктері көп болса екен деп тілеймін. Мөлдір Дулатбаева, Зылиха Тамшыбай атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
{BLOCK:banners}
Дизайн и разработка сайта от компании «Licon».
Создано на платформе Alison CMS © 2011-2025. Авторские права защищены законодательством Республики Казахстан.